vrijdag, augustus 26, 2005

Waar vind ik de Anonieme Bloggaholics?

Wat ik dus zo samenvattend oppik:

Annie komt met DJ Kicks mixalbum.
Iedereen op vakantie naar Frankrijk is geweest.
Iedereen aan het mixen is geraakt.
Iedereen de nieuwe Animal Collective subliem vindt.
Geen Sleutel opeens Engels lult.
Er altijd, maar dan altijd Ajax zeikerdjes zijn die beginnen over “maar hij houdt de doorstroom van talenten tegen.” (Martijn ter Haar zou vast wel met een wetenschappelijk onderzoek op de proppen kunnen komen waar de fuckin correlatie wordt aangetoond tussen dit soort wijsheden, het uitfluiten van Echte Voetballers als Zlatan en stemmen op LPF.)
Nog steeds geen uitsluitsel over die Loveless 33 1/3 (dit begint te rieken naar een Human After All-achtige avant-garde grap/studie.

En op de deurmat vind ik met dank aan een goede fee: Acid Rocks van DJ Hell…broehaa…geen loze belofte van Der Alte. Gelukkig niet weer een complete “die goeie ouwe tijd” mix, is toch sinds die Hardfloor X-mix niet te overtreffen. Goeie balans tussen je klassieke FUSE en Humanoid blieperts en zulke Vette genialiteiten als ‘Sweatbox’ van Motor. Een van de betere platen van dit jaar, in dat kader mag ik u ook de Fabric mix van Ivan Smagghe aanraden. Heel vaag.

Nog van voor de vakantie: Köhncke & Heimermann – Albatros. Een visioen van de hemel. De terugkeer van heroïne house maar dan echt zwaar kopje onder (of zoiets, ben natuurlijk veel te braaf voor dat spul.)

Pfff, oude gewoonten keren snel terug. Ik denk nu toch weer weemoedig aan het lege bewustzijn onder de Franse zon, af en toe een herinnering of een idee dat voorbij spoelt op een golf wijn.