vrijdag, augustus 05, 2005

Pfff…vakantie


Eindelijk dan een lang verdiende vakantie. De druk moet van de ketel, zowel fysiek als mentaal. Even geen kinderen naar school, deadlines, blogs, nieuwe J*m*s H*ld*n tracks of nepzomers. Mijn ouders in huis geplaatst zodat die zich lekker aan de Sail kermis kunnen vergapen en hup naar Frankrijk de zon tegemoet. Ulysses en L’ Homme Révolté mee voor op het strand (die laatste ligt al jaren ongelezen in de boekenkast, de tweede helft van Joyce heb ik speciaal voor de vakantie bewaard.) En voor op snelweg en verzameling mixcds die ik tot nu toe te weinig heb gedraaid.

Ivan Smagghe – Fabric 23
Ik zit me nu al te verkneukelen op het moment dat ‘Heiden’ onder de Booka Shade acapella verschijnt.

Chloé – I Hate Dancing
Fantastisch Vet Geluid manifest van vorig jaar.

Michael Mayer - Speicher 2
Kan het huis natuurlijk niet uit zonder een lading Kompakt.

Black Strobe - Essential Mix
De inmiddels legendarische radio mix van het langharige tuig. Vol vettige acid en rave.

James Holden - Balance (cd1)
Net neergehaald dus ook nog niet beluisterd, de eerste cd van de James Holden mixcd uit 2003. Tracklisting ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

Doe Maar – Het Beste
“Ik wil goeie house…en Doe Maar,” luidde het bevel van Justine. Destijds vond ik dat natuurlijk stomme meisjesmuziek. Maar radio en supermarkt hebben me inmiddels wel van gedachte doen veranderen.