woensdag, oktober 06, 2004

Nieuw Savath & Savalas minialbum op komst

Terwijl ik nog met grote regelmaat hun Apropa’t album draai (laat ik er geen geheim van maken: mijn album van het jaar) brengen ze deze maand een minialbum uit met de titel Mañana. Daarbij krijgen we meteen te horen dat dit het laatste werk zal zijn van Savath & Savalas in de huidige Scott Herren en Eva Puyuelo Muns samenstelling (meldt Scott hier.) Jammer, want die stem van Eva maakt het allemaal net speciaal/betoverd/erotisch. Aan de andere kant sta ik er niet zo van te kijken, ik kan me nooit aan de indruk ontrekken dat Eva het type mooie, intelligente Spaanse vrouw is dat twee pakjes per dag rookt, waar je heftige discussies mee voert, oneindige nachten beleeft, de zwaarste resacas mee uitslaapt en verder doet waar ze zin in heeft (en Catalaans dus koppig ;) Mmm, wat is eigenlijk het probleem?