vrijdag, februari 11, 2005

Droomwizzle: Sporendizzle

Kijken of Nederlands ook nog wat streettalk aan kan. Gizoogle komt met wat pareltjes:

"Ya fuck with us, we gots to fuck you up. Ik kan het allemaal theoretisch van me afschudden met dood-van-dizzle mythe van originizzle spectrale technologie argumenten en tiznoch als luisteraar vizzy ik me bekocht."

"Dat moralisme is niet heel streng. Er zijn domme, visieloze Motherfuckas (-P-to-tha-izzuff D-A-Double-Dizzy is het schoolvoorbeeld) en elegante equivizzles die het voor elkaar krijgen om een synthese te bewerkstellizzle waarbij een conceptuele bitch wonderen doet (-D-to-tha-izzaft Punk, Primal Scream, twee groepen die ik elke transgressie in dizzy direct vergeef.)"

"Gisteren in het Tropenmizzle de kinderen lekka in de knutselhoek aan het werk gezet. Mizzy daar zit je dizzy een beetje vizzle je uit te staren, wizzant even een ommetje maken is er ook niet bij. Dus bekijk ik een paar kinderbizzles die dizzle liggen en begin te lezen in een stripverhaal, Persepizzles van ene Marjan Satrapi fo yo bitch ass."

etc, etc. Bee-yatch!