maandag, april 18, 2005

Acid Death Rave vol.1

En er is weer een nieuwe mix met onverantwoord hoog vetpercentage. Ik heb helaas even geen tijd om elke track afzonderlijk te bespreken (al moet ik toch even kwijt dat de Abusator remix mijn favoriete track van 2005 tot nu toe is, epos!) Het goede nieuws is dat de iPod-lobby mij zo ver heeft gekregen om over te stappen van winmedia naar mp3. If you speak of me, speak of me highly. ;) Acid Death Rave vol.1, 55 minuten.

01. Alex Kid - Come With Me (Tiga's Acid Death Rave mix)
02. Meloboy - Hot Love (DJ Koze 12 inch mix)
03. Tiefschwarz - Issst (Dub)
04. Eclat & Prudo - What's Happening In Pisa
05. The Mogs - Kelly Blame (Electric Light version)
06. Stefan Schrom - I Feel For U (Ada remix)
07. Telegraph - Saved at Sunset (Version 1)
08. Thomas Andersson - Washing Up (Tiga's Na Na Na Na Na remix)
09. Sweet Light - Abusator (Black Strobe remix)
10. Justice vs. Simian - Never Be Alone